-->

الأحد، 7 أكتوبر 2007




س: إيه أول حاجة الصعايدة بيعملوها لما يقوموا من النوم؟
ج: كل واحد بيروح ع النكتة بتاعته


مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح



مرة تلاتة عايزين ياكلوا ومش معاهم فلوس دخلوا مطعم وطلبوا الاكل وبعد كدة جة الجرسون ومعاة
شيك الحساب وراح على اول واحد وقالو الحساب رد وقالو منا اديتك الفلوس قالو لا انا مختش حاجة رد الجرسون وقالو طب نسال زميلك التانى هوادانى فلوس قالواة لماانا كنت بحاسبك قالوة لا انتو شكلكو نصابين طب انا هاسال زميلكم التالت شكلو محترم وقالو هو انا خت الحساب من زمايلك قالو سيبك من دة كلو وادينى الباقى



مرة واحد فكهانى راح فرح
رقص عشرة بلدى
وعشرة ابو صرة



واحد بلدياتىواقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه



مره واحد ومراته قاعدين في الطياره فالراجل قال لمراته روحي هاتيلي اشرب
فراحت جابتلوه ميه بعد شوية قالها روحي هاتي اشرب
فراحت ومجبتش قالها فين الميه قالتلوه اصل الزير الي كنت بجبلك منه لقيت واحد قاعد عليه